donderdag 29 juli 2010

Help! De container komt eraan!

Wat was ik opgelucht, zondagavond, toen de communie goed verlopen was. We waren pas de avond ervoor van onze vakantie in Frankrijk teruggekeerd. De valiezen waren nog niet uitgepakt. Bovendien was de 'luchtcontainer' niet meer geleverd voor ons vertrek naar Frankrijk. Deze had vertraging opgelopen en was geleverd tijdens ons verlof, mijn ouders waren daarvoor als ontvangers opgetreden. Dat betekende dat we bij onze thuiskomst zaterdagavond een grote stapel dozen vonden in de garage, die we op dat moment niet konden leegmaken.
Op zondagochtend moest Eric snel naar de winkel zodat we na het vormsel onze gasten konden tracteren op koffie en taart en avondeten. Ondertussen werden thuis alle voorbereidingen getroffen: douchen, de haren gedroogd en gebrusht, nog snel wat soep en brood als vroege lunch, daarna de communiekleren aan, okee, de kinderen waren klaar. Nu ik nog! De schoenen die ik had gepland te dragen, zaten in een van de dozen die pas waren aangekomen. Een na een opende ik de dozen en vond ze maar niet. Ik vond een ander paar dat ook wel kon, dus werd het dat dan maar. Nu nog de sjaal zoeken die ik over mijn jurkje wou dragen, die vond ik gelukkig sneller. Tien minuten later was het tijd om te vertrekken...
Dus was ik blij dat, na de stress van de dag, het zondagavond was. Eric was ondertussen vertrokken naar Michigan voor een week! Het plan was deze week de dozen uit te pakken en in het huis nog wat op te ruimen in afwachting van de zeecontainer. Veel tijd kreeg ik echter niet, want Eric vernam op maandag dat de zeecontainer was toegekomen en op donderdag wordt geleverd... Dus heb ik volle bak gewerkt de laatste 3 dagen. Nu snel nog een klein nachtje slapen, want binnen een 8-tal uurkes staat hier een 45ft container voor de deur...

Geen opmerkingen: