maandag 9 juni 2008

Sportieve week voor ... mama



Ik had me voorgenomen, nu de laatste Franse les achter de rug is, en ik wat meer tijd heb, meer aan sport te doen, kwestie van de zomer met een goede conditie te starten en (ja, dat ook) een beetje wintervet weg te werken...

Kwestie van er een beetje in te komen, hebben we op zondagnamiddag een wandeling gedaan van een 2-tal uur met het gezin, in een natuurreservaat op 45' rijden (Shiawassee National Wildlife Refuge). Het is een paradijs voor herten, we hebben er wel 5 gezien (wel altijd te laat voor een mooie foto), voor vogels en voor ... muskusratten.
Het is een waterrijk gebied, waar we op dijken doorheen wandelden. Volgende keer neem ik wel een muggenspray mee, want we werden er zowaar opgegeten door de muggen. Het was heel warm, en vochtig, met al dat water in de buurt. We hebben er wel van genoten, het is een prachtig gebied...

's Maandags eerst naar yogaklas voor een uur, van 12 tot 13h een uur cardiotennis, dus ook weer 2 h sport. Op dinsdag opnieuw 1 h cardiotennis. Woensdag 1h tennis met Eric in de voormiddag en 's middags weer 1h cardiotennis. Donderdag nog een uurtje cardiotennis, vrijdag zat er geen tennis in, want ik had me opgegeven om te gaan helpen op de fieldday op Adam's school (een soort spelletjesnamiddag, met touwtrekken, zaklopen, waterspelletjes,...) en ik moest er al om 12h30 zijn. Het was een superhete dag, wel 33°C, dus het werd zweten, voor de kinderen, maar ook voor de helpers.
Al bij al toch niet slecht wat uren sport betreft, ik was tevreden over mijn sportieve week...

Geen opmerkingen: