dinsdag 28 april 2009

In de lucht...opnieuw

Met Stefanie naast mij aan het raampje, volgt hier alweer een stukje blog vanuit een vliegtuig. Een vlucht van Air France brengt ons terug van Parijs naar Detroit, 9 uur onderweg, nog 3 uur voor de boeg. Ons weekje ‘La Moulinal’ zit er op: mijn ouders, Stefanie en ik brachten er een week door om onze vakantiehuizen klaar te maken voor het seizoen. We zijn vanmorgen opgestaan om half 4, snel gedoucht, de laatste spullen in de valiezen, Stefanie uit bed getild 5 minuten voor ons vertrek en om kwart na 4 waren we al onderweg naar Parijs. Vlot verkeer, dus waren we goed op tijd voor onze vlucht, die om 13u50’ vertrok. Oh ja, hier wou ik normaal nog een stukje schrijven over Arizona, maar de week na onze thuiskomst van Arizona was bijzonder druk en het is er niet meer van gekomen. Eerst bij terugkeer een hoop was en strijk, nadien pakken voor de week Frankrijk, nog wat administratie afwerken, wat dingen regelen, en zo was het snel tijd om alweer op tocht te gaan. Dat laatste stukje over Arizona schrijf ik later misschien nog wel, we zien wel… Alleszins eerst wat Frans nieuws!

Geen opmerkingen: