maandag 4 april 2011

Interim wiskunde

Is het echt al zo lang geleden dat ik hier nog wat neerpende...? Eigenlijk is het wel grappig: als er weken zijn waarin weinig gebeurt, is er wel tijd om te schrijven, maar geen stof genoeg.Van zodra het drukker, boeiender wordt, ontbreekt het al gauw aan tijd om alle belevenissen 'op papier' te krijgen. Waar zal ik beginnen? Een week of zes geleden raakte ik aan de praat met de directrice van de school van Evelien en Nathalie. Ik vertelde haar dat ik thuis was, en altijd bereid om eens in te springen of te helpen waar nodig. Toen ik erbij vertelde dat ik ook een aggregaat heb, vroeg ze me om mijn cv te bezorgen. Dat deed ik, en het duurde niet lang voor ik gecontacteerd werd door de zusterschool, een TSO op 500m van ons huis. Een leerkracht diende vervangen te worden, tot aan de paasvakantie. Veel tijd voor inwerken was er niet. 4 klassen, 11 lesuren per week. Zo zijn de voorbije weken voorbijgevlogen. Twee van de vier klassen hebben ook paasexamens, die nog moesten opgesteld worden... Vorige week examens opstellen, dit weekend en morgen examens verbeteren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Blij te horen dat alles in orde is. Tof, dat je aan 't werk bent en nog wel als lerares wiskunde - iets heel anders. Carmen had het vorige zondag al tegen me gezegd. Ik wens je (ondanks de drukte met de examens) veel plezier! En dan straks een fijne en welverdiende paasvacantie...

Magda