dinsdag 8 december 2009

Over kalenders en fotoalbums

Vlug even wat bloggen vooraleer ik met Stefanie de deur uitga. We waren vandaag allemaal vroeg op, want Evelien moest voor een projectje tegen half 8 op school zijn. Ondertussen is het 8u, Stefanie en ik zijn klaar, binnen een klein half uurtje zijn we de deur uit, op weg naar Montessori, waar ik blijf voor 2 uur Franse les. Dan snel wat boodschappen doen, vervolgens Stefanie efkes uit school halen voor een tweede vaccinatie voor H1N1 (kinderen tot 5 jaar krijgen 2 dosissen), dan weer naar school voor de Franse les voor de 'kindergarteners'.
Waar heb ik de voorbije weken uitgehangen, wat heb ik gedaan waardoor ik geen tijd heb gehad om te bloggen? Wel, ik heb elk 'vrij' moment achter mijn pc gezeten om een fotokalender en 2 fotoalbums af te werken en te bestellen, (hopelijk) net op tijd om ze met de kerstvakantie te kunnen meenemen naar Belgie. Aan de kalender had ik in oktober al gewerkt, voor de grote pc-crash. Ik had de kalender voor 95% afgewerkt op de website van vistaprint. Toen ik 2 weken geleden terug ging kijken op de website, was mijn project verdwenen, omdat 'een project dat niet binnen de 72u tot een bestelling leidt, van de website wordt verwijderd'....!!!! Blijkbaar een nieuwe regel, want ik heb de voorbije jaren ook kalenders gemaakt via vistaprint en de kalender die ik vorig jaar maakte, staat er nog altijd op. Die heb ik nochtans niet meer nodig... Uiteindelijk heb ik besloten om mijn fotokalender te maken via shutterfly, dat biedt trouwens meer mogelijkheden qua layout en er liep een speciale actie waardoor het ook goedkoper was dan via vistaprint. Verder had ik een eerste kleine album gemaakt in november, een proef laten opsturen. Ik heb dan na ontvangst van de proef nog wat aanpassingen gedaan en besteld.
Aan mijn grootste project heb ik vorige week gewerkt (van dinsdag tem zondagavond, elk vrij moment), namelijk een fotoalbum van onze Canadareis. Dat is ondertussen klaar en besteld, en wordt volgende week geleverd, net op tijd ('fingers crossed') voor de kerstvakantie. Op vrijdagavond 18 december nemen we het vliegtuig naar Amsterdam, voor 2 weekjes Belgie! Ik kom met de kinderen terug op 3 januari, Eric moet nog in Parijs zijn op 5 januari, dus die komt ons enkele dagen later nagevlogen.
Nu moeten we er snel vandoor. Groetjes en tot schrijfs!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

waarom niet:)

Isabel Lootens zei

Joepie, ondertussen zijn alle albums en kalenders aangekomen, en ze zien er goed uit! Ik kan niet wachten om de reacties te zien!