zondag 31 oktober 2010

Sporten

In Midland deden we allemaal vrij veel sport. Dat wilden we niet verliezen, dus moesten we ook hier op zoek naar sportinfrastructuur. Vermits Eric en ik in de periode voor onze verhuis naar Midland totaal geen tijd voor sport hadden en de kinderen nog geen tennis speelden, moesten we nu op zoek naar een tennisclub. We vonden er een, op aanraden van een collega van Eric. Qua accommodatie niet te vergelijken met de tennisclub in Midland, maar daar waren we dan ook wel echt ongelofelijk verwend, en het was ook vlak bij. Nu moeten we 20' rijden, maar we gaan op zaterdagavond voor een tweetal uur, met heel het gezin. We nemen les, Stefanie apart, Nathalie en Evelien samen en Eric en ik samen. Een echte gezinsactiviteit waar we elke week naar uitkijken.
Evelien en Nathalie hebben ook al een aantal weekends paardgereden en de manège lijkt hen erg te bevallen. Ze leren ook heel veel bij.
Nathalie is ook in een volleybalclub en doet dat heel graag.
Verder zijn Eric en ik opnieuw beginnen dansen. We hadden dansles gevolgd tot vlak voor onze verhuis naar Midland en wilden dat nu terug opnemen. Best wel zweten die eerste lessen, want we zijn al veel kwijt van de verschillende figuren en choreografieën. Met het vele reizen van Eric vrees ik bovendien dat we maar 50% van de wekelijkse lessen zullen kunnen volgen, wat mogelijk tot frustratie gaat leiden, wanneer we weer maar eens niet gaan kunnen volgen...
En wat met de zumba? Dat wou ik natuurlijk ook niet laten schieten. Vaststelling: veel zumbalessen in de buurt, ook in Europa een echte rage, maar allemaal 's avonds! Niet evident, ik laat de kinderen niet graag alleen thuis als Eric er niet is. Gevolg: nog maar 1 keer naar een zumbales geweest. Het was wel tof, en druk bijgewoond!

Geen opmerkingen: