maandag 8 november 2010

Verjaardag Stefanie

Click here to view these pictures larger

1 opmerking:

Magda zei

Dag Isabel en Eric,

Heb net genoten van de laatste updates van jullie blog. Die over jullie bezoek hier heb ik vertaald voor mijn medezusters. De foto was ook heel mooi. Jammer dat ik er niet op tijd aan gedacht heb om er eentje van jullie gezin te trekken. Zou je me die foto als email attachment willen sturen, Isabel? (elisabeth.peeters@karmel-kirchzarten.de) Het lukt me niet om hem van de blog af te copieren. Jullie bezoek had mij ook echt deugd gedaan. De zusters hebben me speciaal opgedragen om jullie nog eens extra te bedanken voor die superlekkere pralinen. We hebben de doos eerst rond laten gaan om iedereen de kans te geven om al die kleine kunstwerkjes te bewonderen, voor we er dan van gesmuld hebben! Zo iets hadden we allemaal nog niet gezien ... en geproefd!

Nog eens een dikke proficiat aan Stefanie. Ik ben blij dat ze een zo leuke verjaardag had. De foto's zijn heel mooi!

Eric, ik duim mee dat alles naar wens loopt daar in Zuid-Oost-Azie (heb geen trema op mijn Duits toetsenbord).

Heel veel liefs, een dikke knuffel voor jullie allebei, Evelien, Nathalie en Stefanieke, en niet te vergeten Chess!

Magda