maandag 10 november 2008

Halloween en een late 'Indian Summer'

Halloween viel dit jaar midden in een klein nazomertje, dat toch een 10-tal dagen heeft aangehouden. Temperaturen die overdag opliepen tot 20-23°C bij een strak blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Ideaal weer dus om de avond van Halloween de straat op te trekken voor 'trick or treat'. Vermits alle kinderen van de 'Court' samen wilden optrekken, hadden de volwassenen besloten samen Halloween te houden. We trokken om 17u bij Dan en Fay, voor een Chili, waarna de kinderen (in 2 groepen, de oudere en de jongere kinderen) samen met de papa's als chaperonne, aan hun tocht begonnen. Evelien en Nathalie hadden het idee opgevat om na het aanbellen telkens een liedje te zingen, zodat ze hun 'treats' echt verdienden. Dat werd blijkbaar geapprecieerd te zien aan de 2kg wegende snoepzak waarmee ze zo een 2u later terugkwamen...
Ondertussen genoten de mama's van een glaasje wijn, regelmatig onderbroken door 'trick or treat'-groepjes aan de deur, die getracteerd werden op snoepgoed en Belgische appelwafels (ik had er 120 gebakken).








1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo

ik heb hier anoniem gezet omdat ik de rest niet snap.
moet je mij eens leren!!!
ik wou dat ik ook zo een keertje trick or treat kon doen!!
het zijn wel mooie foto's hoor.
Ik herken Evelien, nathalie en Stefanie!
Dat andere meisje niet, maar dat maakt niet veel uit!
Hele mooie foto's en mooie kostuums!

groetjes van (Lise)lotte Peeters