donderdag 7 mei 2009

Bloemen en kunst

Na de vele regen van vorige week, kondigde deze week zich zonnig aan. Ideaal, dacht ik, om wat bloemetjes te gaan halen om onze 'porch' en ons terras op te vrolijken. Ik had zin in kleur, dus zocht ik bij 'home depot' een bont assortiment bij elkaar, een hele kar vol en potten om ze in te planten. Ik ben beginnen planten op maandag, tot al mijn potten gevuld waren. Op dinsdag en woensdag ben ik dan tot 2 keer toe potten gaan bijkopen ... ik was blijkbaar toch wel heel enthoesiast geweest bij mijn bloemenaankoop. Ondertussen zijn alle bloemen geplant, ik had ook 2 lavendels gekocht, die heb ik uitgeplant in een perk naast ons terras, ik hou zo van lavendelgeur (hoort bij de zomer, zwoele avonden, Zuid-Frankrijk,...). Verder heb ik daar ook nog een salvia geplant.
Maandagavond waren we uitgenodigd op een 'reception' in 'Dow Diamond', omdat een kunstwerkje van Evelien, gemaakt in de klas, geselecteerd was voor een tijdelijke tentoonstelling. Deze tentoonstelling zet werkjes in de kijker van leerlingen van alle 'Midland Public Schools' vanaf 1st grade tot en met 8th grade. Het geselecteerde werkje van Evelien (een krijttekening) was echt heel mooi, ik ben superfier op haar. Ik ben alleen met Evelien gegaan, Eric is sinds zondag in China op zakenreis. Vermits het tegelijk Stefanie's eerste turnles was, is Nathalie ondertussen bij haar gebleven in het 'Midland Community Center'. Onmiddellijk na de turnles van Stefanie was er voetbal voor Evelien. Direct na het voetbal had Evelien ook nog vioolles (1 uur oefenen met het nieuwgevormde kwartet waarvan Evelien deel uitmaakt). Daarom had ik Evelien's warm avondeten verpakt - ze hebben hier zo van die speciale thermossen- en dat heeft ze dan in de auto opgegeten tijdens de rit van het voetbalveld naar de vioolles... gezond is anders, maar allee, voor 1 keer moest het maar zo.

3 opmerkingen:

Ann zei

WOW Evelien! Jij hebt artistiek talent meisje! Heel mooi vind ik dat, doe zo verder!
Groetjes Ann

Arthur zei

Proficiat Evelyn!
Het is idd een heel mooi werk.
Het lijkt me dat jullie allemaal heel drukke bijen zijn daar.
Succes met viool, kunst en voetbal dames!
Groetjes Gretel

Arthur zei

De zomer straalt er al van af, ben benieuwd om alles in het echt te zien!
Groetjes, Gretel