donderdag 19 november 2009

Mijn pc? In revalidatie!

Na meer dan 2 weken in reparatie, had ik vorige dinsdag eindelijk mijn pc terug. Of wat er nog van overbleef... Al mijn programma's waren eraf! Ik heb opnieuw word, excel en powerpoint moeten aankopen, ik had hier enkel nog een 2003-versie liggen, dus werd het opnieuw wachten tot het pakket geleverd werd. Bovendien had ik 150$ betaald om een extra back-up te laten nemen van het geheugen, bleek dat op de back-up-cd zo goed als niets gerecupereerd is... Onze eigen laatste back-up dateert van juli. Al het video-materiaal van onze Canadareis is in september op mijn pc gezet. Gelukkig heb ik de oorspronkelijke cassettes nog, maar ik zie er wel tegen op om helemaal opnieuw te beginnen. Al bij al een niet erg prettige ervaring en niet echt een staaltje van goede 'customer service' naar mijn bescheiden mening!
Nu ik mijn pc terug heb, en ik deze week de avonden alleen was (Eric is in Europa tot donderdagavond), heb ik aan een aantal zaken gewerkt die waren blijven liggen. Zo heb ik onder andere mijn eerste digitaal fotoboek gemaakt en besteld. Ik kan niet wachten tot mijn album geleverd wordt, en hoop dat het er goed uitziet.
Ondertussen is Eric sinds zaterdag achtereenvolgens in Belgie, Spanje (Madrid) en de UK geweest. Als afsluiter voor zijn Europese trip bezocht hij vanavond zijn petekindje in Cardiff.

Geen opmerkingen: