maandag 12 januari 2009

Verjaardagen hier en ginder

Ontbijt op bed, met veel overgave klaargemaakt door mijn 3 dochters, geholpen door papa, die de croissants was gaan halen, mooie tekeningen van alle 3, dat was mijn verjaardagochtend, ondertussen al weer 10 dagen geleden. Zalig, niet?
Verjaren daags na nieuwjaar is, ik spreek uit ervaring, niet zo een goed gekozen dag om te verjaren, want, na alle culinaire uitspattingen van de kerst- en nieuwjaarsdagen, is iedereen, inclusief de jarige zelf, zo een beetje uitgefeest...
Het was ook de dag van valiezen pakken, want de dag erna reisden we terug richting Midland. Na het valiezen pakken toch nog in de namiddag de tijd gevonden om in Zottegem even te gaan schaatsen op de openluchtschaatsbaan op de markt. Daarna een pannenkoek gaan eten, en 's avonds een glaasje wijn gedronken, en zo hebben we toch nog een beetje gevierd...
Gisteren verjaarde Gina, ook een steenbok, en mijn hartsvriendin gedurende heel onze humanioraperiode. Daarna elkaar wat minder vaak gezien tijdens onze studentenperiode, maar naar aanleiding van een memorabele snookeravond in Leuven, zoveel maanden later schoonzussen geworden...! Het toeval een handje geholpen, of bestaat er niet zoiets als toeval?
Lieve Gina, nog eens proficiat met je 40 jaar, ik hoop dat je ondertussen je e-Hallmarkkaart hebt
kunnen openen, die pc's toch, he... Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven, het zal een virtuele worden, vrees ik... Op dit moment speelt net een passende plaat op Q-music: Ayo Technology van MILOW ('I'm tired of using technology, I need you right in front of me')

Geen opmerkingen: