vrijdag 6 maart 2009

Met de fiets naar school!

Het is bijna niet te geloven, maar momenteel is het hier in Midland 16°C!! Zaaaaaaaaaaaalig!!! Ik ben net een half uur gaan stappen, het zonnetje deed bijzonder deugd! Het blijft wel niet zo warm, morgen beloven ze nog 9°C, zondag 6°C, en regen (Belgisch weertje), maar het blijft alvast tot donderdag boven het vriespunt overdag. Vanmorgen is Nathalie voor de eerste keer dit jaar met de fiets naar school gegaan!
Hopelijk waait de wind in de rest van de maand maart overwegend uit het zuiden, want die voert warme lucht aan. Komt de wind uit het noorden, vanuit de richting van de grote meren, dan betekent dat guur en koud weer, met eventueel nog sneeuw... Enfin, deze zalig zonnige dag pakken ze ons toch niet meer af!
Deze week heb ik mijn best gedaan op sportief gebied: ik heb van maandag tot vrijdag in totaal al 5u gesport, nl. 1u yoga, 3,5u tennis en daarnet 0,5u wandelen.
Oh ja, sinds een paar dagen vind je me ook op facebook... Ik ben erin gerold via nonkel Paul, die me een uitnodiging had gestuurd, en Dominiek die me vroeg of ik Sylvia's foto's al gezien had op 'facebook'. Dus, wie zin en tijd heeft om eens te chatten, een berichtje te sturen, iets op de 'wall' te schrijven (weer iets nieuw dat ik geleerd heb) of wat dan ook (ik weet er eigenlijk nog niet veel van), doen, he! Vanmiddag stuurde Anna ('onze' Griekse tennisspeelster) mij een uitnodiging voor een maffiaspel, daar heb ik voorlopig wel voor gepast (jeetje...).

Geen opmerkingen: