maandag 21 september 2009

Een weekend onder meisjes

Sinds onze terugkeer in Midland begin september hebben we hier heel mooi en zonnig weer gehad, dus proberen we daar volop van te genieten. De kinderen fietsen naar school, kunnen naar hun voetballes gaan in de zon en we kunnen nog buiten tennissen.
Sinds kort nog maar ontdekte ik de 'farmers' market' in Midland, het is een markt van lokale producteurs, die enkel in en om de zomermaanden doorgaat. Deze periode zijn er nectarinen, perziken, bosbessen ('blueberries'), appels, paprika's, aubergines, courgettes, tomaten,... allemaal bijzonder lekker en plukvers. Sedert een paar weken ga ik elke woensdag en zaterdag een grote 'kabas' vitamienen halen op de markt. Ook zo vorige zaterdag. Terwijl Stefanie een uurtje turnde in het 'Community Center', haastte ik me naar de markt, om in sneltempo al mijn fruit en groenten in te slaan, bovendien kon ik niet weerstaan aan een ruiker zonnebloemen, waarschijnlijk de laatste voor dit jaar. Ik zou er alles aan doen om de zomer een beetje langer te mogen vasthouden...
Vermits Eric donderdag richting Europa is gevlogen, haastten we ons na afloop van de turnles naar huis om Evelien en Nathalie op te pikken voor hun voetbalwedstrijd. Eentje om 11u30, de andere wedstrijd om 12u, dus dat kwam goed uit, dat betekende maar 1 rit. Snel wat fruit en drinken meegenomen, wat speelgoed voor Stefanie ook, en zo zaten we wat later al in het gras aan de rand van een voetbalveld, te supporteren voor onze stervoetballers...

Geen opmerkingen: